Khamis, 24 Mei 2012

Semalam di sana

Tahniah kepada semua yang cemerlang


Semalam menghadiri satu majlis kat tempat kerja..antara event terakhir aku di sini sebelum memulakan tugas di tempat baru..Di mana? aku sendiri pun tidak pasti.. belum ada penempatan khusus diberikan.

Esok hari terakhir bertugas, ah... boleh tak masa itu di panjangkan lagi. Rasa tidak cukup aku menimba pengalaman 3 tahun di sini. Bermakna aku harus meninggalkan semuanya, tidak mengapalah andai diberikan kesempatan di lain masa pun kita boleh berjumpa lagi. Moga pautan ukhuwah antara kita terjalin selamanya :)

 Apa pun aku mensyukuri nikmatmu Tuhan, moga ada rezeki yang lebih baik menantiku disana. Disebalik khabar dukacita dulu, rupanya Engkau titipkan aku kegembiraan di hari ini. Alhamdulillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan