Rabu, 11 Julai 2012

Wordless Wednesday - Bekal


Ni ape kes muda belia dah korek tabung
(jangan tiru macam saya)


***Masa tengah sihat dan masih ada kudrat untuk bekerja ni beringatlah selalu.. Dalam kita sibuk berbelanja itu dan ini jangan lupa menyimpan sedikit bekalan untuk kita di hari tua kelak :)

11 ulasan:

  1. betul2...
    masa muda ni la nak simpan...

    BalasPadam
  2. kak AA~~yap masa kita masih muda ni la kena beringat selalu
    Rara~~utk masa hadapan yang lebih gemilang :) chewah...

    BalasPadam
  3. salam kenal :)

    ye, betul tu.. kita kena menyimpan buat bekalan di masa hadapan :)

    BalasPadam
  4. Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
    ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

    BalasPadam
  5. ayu follow sini dear..jemput join first segmen ayu ;-)

    BalasPadam
  6. nk keluarkan duit ke? ke cek simpanan ade berapa.. :)

    BalasPadam
  7. outbound~~nanti aku bkunjung :)
    ayu~~thanks sudi follow ea
    amranaiman~~ehek...mcm yg tertera kat borang tu la, amik duit tabung.he :)

    BalasPadam
  8. saya baru kerja..so, isi tabung baru seciput..heeee..

    BalasPadam
  9. hohohohoh jangan lupa belanja ya.. senyap2 jak tau..

    BalasPadam
  10. nur anis~~xpe sikit2 lama2 jadi bukit :)
    WWK~~atur la masa sesuai, mo open table ni.ehe..OKB kunun

    BalasPadam