Rabu, 24 Ogos 2011

KL-KK-LD

Salam....aku masih d airport Kota Kinabalu ketika entri ini di taip..tengah menunggu flight balik ke Lahad Datu, ya LD merupakan kampung ku yang tercinta. hehe..tanah tempat tumpah darah ku..sangat merindui suasana kampung di tambah lagi mood raya sudah menguasai diri (*-*) 

Perjalananku hari ini seawal pukul 3.30pagi aku sudah bangun dan bersiap-siap untuk ke airport, awal bukan? itu semangat mo balik kampung punya pasal la..takpa biar kita yang menunggu..tidak suka suasana yang kelam kabut..aku pun pasti akan jadi kalut semua jadi serba tak kena nanti..

Tepat pukul 9.30am aku berlepas dengan pesawat air asia meninggalkan tanah semenanjung..tanah tempat aku mencari rezeki..kebetulan tempat duduk dalam pesawat tu ada 3 dan aku pula duduk di bahagian tengah terfikir jugak siapakah gerangan orang yang akan duduk di sebelahku nanti, tempat duduk pun agak kecil cukup2 je..dah orang yang di nanti telah muncul..di sebelah kiri dan kanan aku dua-dua lelaki.aku pula tersepit di tengah-tengah.uwarghhhh tidakkk... mujur yg sebelah kanan tu jenis banyak cakap tidak la bosan..macam2 jugak yang kami sembangkan. sampai tak sedar kapal dah nak mendarat, yang paling tak bleh bla siap tukar2 nombor telefon tu.ahaha....keep in touch katanya :)

Sampai KK (Terminal 2) dalam jam 12pm..huh akhirnya aku berpijak jugak di bumi Sabah..lega rasa hati. aku terpaksa menunggu sehingga jam 4petang..ya pasti aku bosan kan, mujur jumpa plag leh la aku cas laptop sambil taip entri ini.hehe...

mcm ni la keadaan ku tadi angkat barang mujur ada org sudi membantu :)

Ok2 kang aku sambung jap lagi dah nak masuk dah..kang ada jugak orang yang terlepas kapal.haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan