Rabu, 12 Jun 2013

Walimatul Urus Bunga Tulip

Sebenarnya tarikh ni sudah belalu. uhuk... bukan baru menjemput tapi terlupa nak Publish...sekadar save dekat draf je. hari ni baru masuk ofis lepas bercuti panjang, tu yang baru perasan :'( maapkan daku  penunggu gua.huhu...
  
 
 

Dengan penuh rasa kesyukuran dan hormatnya saya seisi keluarga menjemput YBrs.
Dr./Tuan/Puan untuk hadir ke Majlis Perkahwinan saya :


TARIKH : 01 JUN 2013 (SABTU)
MASA : 11 PAGI – 11 MALAM
TEMPAT : BATU 2 JALAN SEGAMA, LAHAD DATU SABAH.

Majlis Bertandang sebelah lelaki

TARIKH : 08 JUN 2013 (SABTU)
MASA : 11 PAGI - 4.00 PETANG
TEMPAT : LOT 687, JLN HANG NADIM PERMATANG DUYONG, MELAKA.


~Semoga dengan kehadiran dan berkat doa hadirin sekalian akan menyerikan lagi majlis
kami dan diberkati Allah S.W.T hendakNya.

12 ulasan:

  1. Alhamdulillah, tahniah semoga bahagia ke akhir hayat

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. maaf CKJ, sy terlepas pandang :'(
      bz buat persiapan majlis

      Padam
  3. SELAMAT PENGANTIN BARU BT. TQ sebab jemput saya ye... tapi minta maaf la sebab tak dapat datang... banyak sungguh undangan musim cuti ni.

    Tak sabar nak tengok gambar pengantin

    BalasPadam
    Balasan
    1. Musim cuti memang jadi musim kawen la SR.ehe..nanti saya upload gambar ye, kalau SR dekat leh jadi Camerawoman BT :)

      suka tengok gambar2 yang SR tangkap

      Padam
  4. selamat pengantin baru.moga bahagia selamanya

    BalasPadam
  5. selamat pengantin baru dear

    BalasPadam